Wyjątkowa gra rodem ze świata Naruto.
Jutsu są to techniki ninja. Dzielą się one na trzy grupy. Na rodzaj, na poziom i na naturę chakry.
W świecie naruto jest pięć podstawowych natur chakry
Katon czyli techniki związane z żywiołem ognia
Suiton techniki wody
Fuuton techniki wiatru
Doton techniki ziemii
Raiton techniki elektryczności
Każda natura oddziałowuje na inną w określony sposób. Np użytkownik fuutonu nie masz szans pokonać katonu, a katon nie ma szans z suitonem. Zależności chakry dobrze obrazuje ten obrazek
Osoba bez KG może mieć maksymalnie 4 natury chakry, z kg lub z paktem maksymalnie 2 lub 1. Ilość natur uzależniona jest siły KG, albo jego właściwości.
Rodzaje jutsu to
Genjutsu - Jest to sztuka kontrolowania zmysłów przeciwnika. Są to po prostu techniki iluzji. Aby posługiwać się genjutsu potrzeba dużej inteligencji.
TaiJutsu - To po prostu walka w ręcz. Tutaj głównie ważna jest siła i szybkość.
Ninjutsu - Są to techniki wykorzystujące chakrę.
Fūinjutsu - Sztuka pieczętowania, służąca do zamykania przedmiotów w zwojach, albo tworzenie dzięki nim wybuchów.
Medjutsu - Wszystkie jutsu medyczne.
Poziom zaansowania dzieli się na
D - Techniki dla Studentów Akademii
C- Dla Geninów
B - Dla Chuuninów
A - Dla Jouninów
S - Dla Sage
Oczywiście Jounin bardzo wolno będzie się uczyć techniki poziomu A a bardzo szybko D
Możliwość posiadania KG wynosi 5% . O ile jest to taki limit krwi jak Makouton możesz posiadać dwie natury chakry, jak nie to tylko jedną. O ile uznam jakieś kg za słabe zezwolę na drugą naturę chakry. Informacje o kg nie będą ogólnie dostępne. Zostaną one wysłane każdemu kto zostanie wylosowany, aby je posiadać. Dzięki temu, osoba z kg, zawsze będzie miała jakąś przewagę w walce.
Offline